lördag 8 februari 2014

Dag 8: bröst och rygg



Ett riktigt superpass! Det går bra nu, jag har verkligen hittat min mentala spärr och flyttat den mycket längre bort! Jag har nämligen alltid varit den som ger upp när det blir lite jobbigt, som aldrig ger det sista lilla man har i sig. Men nu har jag hittat dit! Jag har aldrig upplevt den här känslan som träningen ger mig nu. Kort sagt gick det väldigt bra, men återigen kunde jag inte genomföra magdelen pga utmattning. Idag var det något positivt! Om jag kan hålla den här nivån kommer det bli riktigt bra, underbart!



Det svåraste med kosten just nu är att hålla mig ifrån bröd och smör. Jag gillar att baka, och varje helg blir det ciabattas gjorda på surdeg som smakar himmelskt. Men bröd är ju en av de värsta kaloriebovarna som finns, så det gäller att äta med måtta :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar