måndag 17 februari 2014

Dag 16: kenpo

Konditionspass idag. Blev ett kärt återseende med Kenpo X. Det var länge sen jag körde det här passet av olika anledningar, och jag hade helt glömt bort hur bra det var! Det är "skuggboxning" i blandade kombinationer och högt tempo. 

Nu har det gått lite mer än två veckor och allt rullar på bra med mat och träning. Det jag inte fått än är magbiten i träningen. Magen är ett separat pass på 15 min att köras efter styrkepassen, men jag känner att tiden gör att det blir svårt att ta sig orken att göra det. Måste försöka lösa det, eller bara ta mig i kragen och se till att det blir gjort!

Riktigt bra att logga all mat med myfitnesspal! Mycket enklare att ha kol på att man äter lagom mycket. Min viktnedgång har stannat av nu, vilket är helt ok. Jag är på rätt väg, så det är bara att hålla takten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar