torsdag 20 februari 2014

Dag 19: ben och rygg

Framsteg!

Idag var en sån dag som jag verkligen var nära att hoppa över, men till slut ryckte jag upp mig och körde dagens pass. Det blev ett väldigt bra pass där jag hittade bra intensitet och lyckades ta ut mig ordentligt. 

Det roligaste med dagens pass var att jag nu börjar så framsteg i mina chin-ups. När jag började kunde jag nästan göra tre st, men idag klarade jag hela sju st utan stöd! Jag har de sista två veckorna jobbat med negativa pull-ups och chin-ups när jag gjort så många jag orkat, och det har verkligen gett resultat! Äntligen!

Nu är sista styrkepasset i fas 1 klart, nästa vecka bjuder på lite lättare pass av olika slag innan fas 2 börjar. Imorgon blir det vilodag från träningen och trevligheter med några goda vänner! Maten kommer gå åt skogen, men trevligt blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar