måndag 3 februari 2014

Dag 3: armar, axlar och mage

Återigen ett riktigt bra pass! Jag använder mer vikt nu, och ligger på 12 kg/ hantel mot 10 kg förut. Ger mycket mer intensitet och känns så jobbigt som jag tycker att passen ska vara! Jag vaknade idag med en skön träningsvärk från i lördags, och hoppas jag spädde på den ytterligare nu :)



En sak som jag inte var helt nöjd med under mitt första försök var att det kändes lite för enkelt allting. Jag gjorde tiden, men upplevde att jag ändå inte gjorde någon uppoffring. En av dom pusselbitarna var maten och ha koll på den, en annan själva beslutsamheten i passen att inte ge upp bara för att det känns jobbigt. Jag börjar hitta dit nu, och är väldigt nyfiken på vad som finns på andra sidan gränsen!

Vågen idag visar på 89 kg, 1 kg närmare min ungdoms glans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar