lördag 1 februari 2014

Dag 1: bröst, rygg och lite mage

Så kom äntligen omstarten! Jag har gått som katt kring het gröt under en vecka och väntat på rätt tillfälle att börja igen. 

Jag provade lite tidigare i veckan och blev besviken över att jag var så mycket svagare då än innan uppehållen, men idag fick jag revansch! Även om jag ansträngt mig tidigare under programmet så har det aldrig varit som idag. Idag lyckades jag verkligen att hitta den riktiga beslutsamheten att göra allt jag orkade på varje del av passet! Det gick så pass bra, att jag fick avbryta magdelen pga att jag mådde illa, något jag aldrig lyckats träna mig till förut.

Det känns jättekul att vara igång igen, och nu ska banne mig allt hålla hela vägen, och anstränger jag mig så här mycket på varje pass så lär resultaten bli därefter :)

Time to bring it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar