söndag 23 mars 2014

Vecka 6, dag 3: rygg och biceps

Vaknade lagom tidigt imorse och bestämde mig för att träna på morgonen. Det är alltid skönt att få bort träningen, men lite segare muskler ju tidigare man tränar. Men som min simtränare sade förr i tiden; kan man inte simma fort på morgonen får man inte simma på kvällen.

Det här passet är bra, men stundtals hinner man knappt släppa hantlarna innan det är dags för nästa övning. 


Försökte få en bild på underarmarna som fått mer blodådror. Men det såg bättre ut i verkligheten. 

Dagen fortsatte med en rensning av garderoben, och då förstod jag verkligen hur mycket som hänt på midjemåttet! Jag är på rätt väg! Det blev inte så många byxor kvar, och de nya jag köpte för några veckor sedan är också lite fel i storlek nu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar