fredag 7 mars 2014

Dag 27: plyometrics

Igår kände jag mig seg och slö, och hade mycket i huvudet. Jag kände mig inte mycket bättre idag, men gav plyometricsen ett försök. 

Det gick ungefär som jag kände mig, men ett pass är ett pass. Det skulle ju varit yoga egentligen idag. Jag kommer byta ut en del pass när jag känner för något annat, men har som mål att följa programmet i stort och göra ett pass om dagen.

En anledning till att jag är slö är att jag stramat åt maten, och nu ligger på en konstant låg nivå. Så fort jag kommer ned lite till i vikt så ska jag justera kosten så att jag får mer energi och även får något att bygga muskler av. Helgerna och kvällarna är det svåraste att hålla på en bra nivå, men en tallrik med frukt och en kopp te går alltid hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar