måndag 3 mars 2014

Dag 24: kenpo

Åh vad jag älskar det här passet! Högintensiv konditionsträning från början till slut! (Iaf om man hoppar över uppvärmning, stretching och nedvarvning).

Passet gick riktigt bra och det känns kul att vara igång med programmet igen. Får se om det blir vila eller löpning imorgon.

Något annat som går bra nu är maten. Jag vet att jag nämnt detta mycket på sistone, men jag är väldigt nöjd med den biten. Jag har nu skalat bort en onödig sak i taget. En vanlig dag ser ut ungefär såhär:

Frukost: 300-400 kcal
Lunch:   400-500 kcal
Middag: 500-600 kcal

Sen tillkommer det ofta någon frukt, lite mjölk till kaffet och ett mellanmål på kvarg, yoghurt och frukt på kvällen. Bra rutiner gör att jag alltid har lite i reserv om det blir någon fika eller annat som inte är inplanerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar