måndag 5 maj 2014

Freeletics igen

Funderade ett tag på att inte träna idag då jag haft lite pyssel under kvällen som tog längre tid än jag räknat med. Jag vet dock hur bra det känns efteråt, så jag körde Aphrodite-passet igen.

Det är svårt att beskriva hur pass intensivt ett sånt pass är. Även om det är över på 30-35 minuter, så är det stenhårt från början till slut! Timern som tickar i appen är också en bra morot för att få ut det sista extra på slutet. Här har jag äntligen hittat en bra kompromiss mellan tid och träning. Mycket lättare att hinna med när det inte tar 1 h- 1,5 h varje dag.

Jag slutade logga maten efter några dagar, men jag har blivit bättre på att inte fuska! Att jag äntligen fått kontinuitet i träningen och håller maten på en bra nivå visar sig på vågen; idag väger jag in på 85 kg! Mitt midjemått i byxstorlek har gått från 34" i julas till 31". Känns jätteroligt nu när sommaren närmar sig! Däremot det kommer att bli svårt att hitta jeans med tillräckligt långa ben, men det ordnar sig säkert.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar