söndag 19 april 2015

Långpass dagen efter Åda

Emanuel och Andreas på Tyresta trail.

Eftersom det var söndag ikväll och jag inte var helt död i benen så blev det ett sedvanligt långpass med Emanuel och Andreas. Det var länge sedan vi fick till att springa fler än två och det var riktigt roligt! 

Allt gick bra tills vi nådde Tyresta by och växlade in på Sörmlandsleden. Här gjorde sig gårdagen brutalt påmind och jag kunde inte hålla jämna steg med Emanuel och Andreas utan hamnade hela tiden på efterkälken. Nu var benen riktigt slut och speciellt nedförsbackarna var riktigt jobbiga. När vi väl var hemma slutade veckan på 66 km vilket är helt ok med tanke på att jag tog tre vilodagar innan Åda.

Apropå Åda så fastnade jag på bild. Christian Boo (http://christianboo.se) fotograferade för tävlingens räkning. Jag tycker bilden blev riktigt bra. Tror att den togs efter 8-10 km.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar