torsdag 23 oktober 2014

Simning och löpning


Nu är det riktigt roligt att träna! Igår blev det en runda på reflexen med Tomas. Löpningen gick riktigt bra, och bitvis var det blött och halt! 

Planen var att ta det lugnt runt den krävande reflexbanan, men benen rullade på lite fortare än så. Det slutade med att jag sprang i tröskelfart och var jagad av Tomas. Tomas är ju mycket snabbare, men känslan av att vara jagad var verkligen motiverande. Sluttiden var en knapp minut över min tid från RNT så jag är väldigt nöjd med passet.

Idag var jag åter på simhallen och gav mig på 20*100 m start 1:30. Det kändes lätt till en början men väldigt jobbigt mot slutet! Kul att känna att jag klarade av hela serien trots att jag blev trött!

Får se vad helgen bjuder på i träningsväg, men förhoppningsvis blir det ett långpass på söndag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar