lördag 14 mars 2015

Vila är bekvämt...

Jag har tränat väldigt hårt under februari, om man ser till mängden. Själva passen har inte varit så hårda, men de har varit långa och många. Att sånt kan slita på kroppen är inte direkt någon raketforskning, men ibland svårt att se om man inte vet vad man letar efter.

På så sätt var det positivt med ett avbrott i träningen. Nu känner jag mig redo att ta upp träningen igen, men med skillnaden att jag ska se till att få i mig ordentligt med energi för att kunna träna som jag vill utan att det sliter på kroppen.

Jag vill få till fler styrkepass också, men ändå inte skära ned på löpningen. Här behöver jag komma på en lösning för hur jag ska kunna kombinera träningen för att hinna med det jag vill. Min armbåge stör mig lite efter förra freeletics-passet. Jag tror att de djupa armhävningarna drar hårt i muskelfästet till triceps så jag ska prova att inte gå så långt ned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar