måndag 28 april 2014

Nu är jag på gång igen!

Det har varit lite dåligt med både träning och bloggande på sistone, men nu rullar det på. Min axel är bra, men jag håller mig till kroppsviktsträning och löpning. Både för att bygga upp mig igen, men också för att få lite variation i träningen.

Igår hade jag ett riktigt bra löppass på 14,5 km terräng med Emanuel. Det var mycket tyngre än jag väntat mig eftersom vi höll ett lågt tempo på 5,45 min/km. Jag provade även ett nytt pass i ett tyskt träningsprogram kallat Freeletics. Det var ett riktigt jobbigt pass och jag kunde bara fullfölja halva. 

Idag blev det en kvällstur på 5 km i lite högre tempo på 4,36 min/km. Gick bra, men det var tungt i början. Imorgon ska jag försöka mig på Freeletics-passet igen och se om jag kan orka hela.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar